חפש בבלוג זה

יום שבת, 19 בפברואר 2011

אלבומים מומלצים שאפשר להשיג בארץ

היפ הופ טוב לא חסר רק הבעיה שלא הכל אפשר להשיג.
סיקרתי לכם רשימה של אלבומים טובים שאפשר להשיג בארץ בקלות.
תהנו :)


 
Kanye West- My Beautiful Dark Twisted Fantasy
שנה:2010
מחיר:60-70 ש"ח 
האלבום החדש של קנייה ווסט, זכה לביקורות מצוינות ולציונים מושלמים.




Kanye West-College Dropout
שנה:2004
מחיר:60-70 ש"ח
האלבום הראשון של קנייה ווסט ולדעתי גם הכי טוב שלו.

Kanye West-Late Registration
שנה:2005
מחיר:60-80 ש"ח (ראיתי במקום אחד בשישים ובמקום אחר ב80)
האלבום השני של קנייה ווסט.



Outkast Stankonia
שנה:2000
מחיר:אני ראיתי את זה ביחד עם האלבום הראשון ב60 אבל אני חושב שזה יעלה לבד 50-70 ש"ח
האלבום החמישי של ההרכב אאוטקאסט ואם אתם רואים את זה ביחד עם הראשון אז בכלל חובה לקנות את זה.

OutKast-Southernplayalisticadillacmuzik
שנה:1994
מחיר:כמו שציינתי אני ראיתי את האלבום הזה עם הרביעי שלהם ב60 ש"ח אבל אני משער שלבד זה גם יעלה 50-70 ש"ח
האלבום הראשון של אאוטקאסט.

OutKast-ATLiens
שנה:1996
מחיר:50-70 ש"ח
האלבום השני של אאוטקאסט, אני עוד לא ראיתי את זה בארץ אבל שמעתי מכמה שהם קנו את זה.

Jay-z-Reasonable Doubt
שנה:1996
מחיר:50-60 ש"ח
האלבום הראשון של ג'יי זי, האלבום הכי טוב שלו וגם אחד האלבומים הטובים בכל הזמנים.

Jay-z-The Blueprint
שנה:2001
מחיר:60-70 ש"ח
הרבה הפקות של קנייה תמצאו באלבום, פשוט אלבום מצוין כדאי לקנות.

Warren G - Regulate...G Funk Era
שנה:1994
מחיר:70-90 ש"ח
האלבום הראשון של המפיק והראפר וורן ג'י.

2Pac - Me Against The World
שנה:1995
מחיר:50-70 ש"ח
האלבום הרביעי של טופאק.

Wu Tang clan - Enter The Wu Tang(36 Chambers)
שנה:1993מחיר:60-80 ש"ח אבל אל תתפסו אותי במילה כי אני לא בטוח
יהאלבום הראשון של ההרכב וו טאנג קלאן.

Wu Tang Clan- Legend Of The Wu-Tang (Greatest Hits)
שנה:2004
מחיר:60-70 ש"ח
אני לא מצאתי באיזור שלי את האלבום הראשון שלהם אז קניתי את זה שזה כל הלהיטים שלהם.

Nas-Illmatic
שנה:1994
מחיר: קנו לי את זה במתנה אז אני לא סגור אבל אני חושב שזה בין 50 ל70 ש"ח.

The Notorious B.I.G-Ready To die
שנה:1994
מחיר-60-80 ש"ח
האלבום הראשון של ביגי.


אוקיי זהו לבינתיים, יש עוד המון אלבומים שחלק מהם קצת יותר קשה להשיג וחלק שפחות קשה להשיג אבל נתתי את האלבומים הכי טובים לדעתי שקל להשיג ואני יוסיף אולי עוד קצת.
אם יש טעות אתם יכולים להגיד לי ואני יתקן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה