חפש בבלוג זה

יום רביעי, 16 בפברואר 2011

B.O.B-B.o.B Presents: The Adventures of Bobby Ray-2010

B.o.B Presents: The Adventures of Bobby Ray



האלבום הזה הוא האלבום הראשון של הראפר B.O.B או בשמו האמיתי Bobby Ray Simmons. האלבום הזה שוחרר ב27 לאפריל 2010 וזכה להצלחה גדולה למרות שמכר רק 84,000 עותקים בשבוע הראשון.
האלבום הגיע למקום הראשון במצעד בילבורד ברשימת האלבומים הכי טובים, ברשימה של אלבומי הR&B/Hip Hop וגם באלומי הראפ.
גם הסינגלים מהאלבום זכו להצלחה גדולה מאוד ולפרסום בכל העולם והושמעו המון פעמים ברדיו גם בישראל ועדיין מושמעים.
חלק מהשירים באלבום בובי הפיק, היו גם אורחים רבים כמו ברונו מארס שפרץ בזכות השיר שלו באלבום, טי איי, אמינם ועוד כמה אמנים פחות מוכרים.
מתחילים:

השיר הראשון הוא Dont Let Me Fall הוא יצא כסינגל בסוף ספטמבר 2010, השיר הזה הוא שיר ממש טוב לדעתי כמו ברוב השירים הוא מביא אחלה פלואו וגם מפגין כישרון שירה שהוא משתמש בו הרבה במשך האלבום, אחלה פתיחה.
השיר השני הוא אולי השיר הכי מצליח באלבום Nothin' On You עם ברונו מארס שאחרי השיר הזה פרץ והיום מוציא להיטים בקצב מטורף, ובקשר לשיר, אחלה שיר גם בזכות הפזמון המגניב של ברונו מארס וגם בגלל ההופעה של B.O.B שמביא אחלה וורסים.
השיר הזה יצא כסינגל הראשון מהאלבום כמה חודשים לפני יציאת האלבום וכבר סימן את הצלחת האלבום.
טוב על השיר עם Lupe Ficaso היה אפשר לוותר שניהם נשמעים לא טוב, שיר משעמם...

הגענו לאחד השירים הכי מצליחים באלבום Airplanes בשיר הזה הוא מארח את Hayley Williams הזמרת של הלהקה Paramore זה אולי השיר הכי מצליח באלבום ואולי גם הכי טוב עוד פזמון מעולה ובין פזמון לפזמון בובי מביא וורסים מעולים, השיר הזה יצא כסינגל משהו כמו עשרה ימים לפני יציאת האלבום והגיע למקום הראשון במצעד בילבורד.
טוב השיר הבא הוא אחד השירים הפחות טובים באלבום שיר כל כך מיותר....
השיר הבא הוא Ghost In The Machin בלי הרבה דיבורים מיותרים אחלה שיר גם כאן בובי מפגין את היכולת שלו בשירה.
בכל אלבום מיינסטרים צריך שיר כמו השיר The Kids פשוט שיר מרענן ומגניב...
הסינגל השלישי מהאלבום הוא Magic שבו הוא מארח Rivers Cuomo עוד שיר מגניב עם פזמון טוב וגם וורסים טובים של בובי.
טוב אולי קצת נמאס השיר Fame מזכיר חלק גדול מהשירים באלבום, שלא תבינו לא נכון זה אחלה שיר אבל הסיגנון של השיר דומה מאוד לכמה שירים באלבום.
הנה קצת שינוי בשיר Lovelier Than You שוב הוא מפגין את כישורי השירה שלו אבל זה לא ממש הסיגנון שאני אוהב הוא מרפרפ רק חצי דקה בערך וכל שאר השיר הוא שר, נכון שהוא שר יפה אבל אני מעדיף לשמוע אותו מרפרפ ודרך אגב את השיר הזה הוא הפיק.
רגע לפני שהאלבום נגמר אנחנו מגיעים לשיר 5th Dimention, פיזמון טוב וגם הוורסים של של בובי טובים בקיצור אחלה שיר.
השיר האחרון הוא Airplanes part 2 בשיר הזה גם אמינם מתארח דווקא נשמע לא רע אחלה וורס הוא מביא וגם B.O.B נותן תחרות לאמינם בשיר הזה ות'אמת גם מנצח אני לא חושב שזה יותר טוב מהגרסא המקורית אבל זה רק מוסיף לאלבום.

לסיכום:
האלבום הזה הוא אלבום מיינסטרים טוב מאוד יחסית למה שיוצא היום אני חושב שהוא מסוגל להרבה יותר ויש לו פוטנציאל להיות מהראפרים המובילים במיינסטרים אולי בגלל שהוא נותן סגנון שקצת שונה מאמינם ג'יי זי וקנייה ווסט אלה מביא משהו מגניב ומגוון בכל מיני שירים.
אני יתן לאלבום הזה 2.5-3 כוכבים כי אני לא יכול להחליט לגמרי אבל בסך הכל אחלה אלבום ומי שלא שמע את האלבום לעומק אז אני ממש ממליץ!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה